Saturday, March 27, 2010

AKHIRNYA.. KINI PASTI........

Kenapa BAH kau berubah kenapa BAH...
wahhh.. lagu Stacy untuk my lovely Ita...

Akhirnya baju ita dah naik belon ....

Jap nenek nak nyanyi.. Seri Dewi Malam

Seri Dewi Malam
tabir gerbang awan...
Jika kawan ku yang setia
simpankan rahsia
janjiku dan dia

Inilah cobaan
inilah dugaan
kasih yang sejati disimpan
yang palsu di lahirkan

semuga berjaya

Kanda suka bergembira
kanda senang berketawa
ria namun hatiku luka
istana besar sebagai
sangkar bahgia

Kanda suka bergembira
kandar senang berketawa
ria namun hatiku bingung
sebagai burung
di dalam sangkar terkurung....

nampak tak???... kerang oh kerang...
aduhhh.. crita kerang nie... nak tahu?.. tguuuuuu

Kain ita plain purple.. senang nk mengolahkan nya..

































Yang nie solid black...betul2 Seri Dewi Malam















































Kain cotton sulam yg lembut dan sedap di pakai..







































































.

5 comments:

terrarosa said...

Salam Perkenalan Nenek ,
Seri Dewi Malam tu memang cantik giler terbabas lar nenek , saya biasanya main tempah jahit manik ni dengan orang Siam kat Rantau Panjang Kelantan jek, tapi tak jumpa lagi yang canggih macam ni... kagum - kagum !!

LILLIES AND LAVENDAR said...

nenek oh nenek...cantik sangat kuntuman bunga2 kat taman ni secantik nenek..heeee...heeee...bila masa la nenek menyiapkanye

SIREH JUNJUNG said...

to terrarosa...salam ceria dari nenek...wah mek kelatan la nie...

to lilies and lavender...nk buat nie kena mlm2..sb tu le dipanggil Seri dewi malam... masa siang cibukkkkk...he he he

♥ItaJeff♥ @Something To Share said...

Salam Nenekku yg glemer...
terlepas pandanglah pulak post yg ini...btw tq so much yer...mmg puas hati babeh...ni nak antar lg ni..hehehe

SIREH JUNJUNG said...

salam ITA cucuku sayangggg.
ciannya dia... boleh... nanti panggil dayang2 yg lain.. biar meriah.. ha ha ha